Kerdilkan Syaitan hingga Menjadi Debu...Allahu Akbar

Umat Islam jangan sekali-kali takut dengan kuasa 'kerdil'  kebatilan  Israel yang  dayus dan pengecut.. Pembunuh orang awam khususnya wanita dan kanak-kanak tetapi  mereka amat takut apabila berhadapan dengan Sayap Hamas, Brigade  Izzudin al-Qassam. Amat benarlah firman Allah bahawa syaitan @ iblis serta kuncu-kuncunya tidak akan dapat mengalahkan para Mukhlisin (pejuang-pejuang yang ikhlas).

Syaitan juga turut mengakui di hadapan Allah bahawa dia dapat sesatkan semua anak Adam kecuali mereka yang Ikhlas..Terkandung dalam al-Qur'an surah Al Hijr:39-40
Syaitan berkata " Sungguh  aku akan sesatkan manusia  semuanya, kecuali orang yang ikhlas"

Sekutu-sekutu syaitan walau di mana, setiap masa dan ketika, sama saja fesyen, tabiat , tipu daya dan tembelangnya. Hakikatnya  memang mereka  amat takut berhadapan dengan orang-orang yang  ikhlas. Sentiasa mencari alasan, tipu helah nak lari dan mengelak..
Bacalah  seerah Saidina Umar, syaitan akan lari ketakutan dan kucar kacir  apabila ternampak Saidina Umar  al Khattab  dari jauh.
Keikhlasan adalah kekuatan yang Allah izin  dapat tundukkan  dan hancurkan kebatilan di mana saja.

Barakallahu lakuma..anaknda Zikry dan Siti Khadijah
Strategi  syaitan dan kuncu-kuncunya selalu adakan serangan pada waktu orang Mukmin sedang tidur . Jika tidak dapat tawan mukmin itu,mereka tidak putus asa malah ahli keluarga  Mukmin itu turut menjadi sasaran serangannya. Beginilah tabiat syaitan berwajah manusia seperti pengganas Israel, dihambatnya pejuang Islam atau Mujahid. Jika mereka gagal, akhirnya ahli keluarga  mujahid itu menjadi sasaran, terutama wanita dan kanak-kanak.

Justeru itu para Mukmin perlu istoqomah berqiamulail dan bertahajjud  untuk kukuhkan keikhlasan dalam perjuangan  agar syaitan sentiasa takut dan akhrnya menjadi kerdil dan kenit sebesar debu atau habuk.. Semua amalan kuncu-kuncu syaitan tidak ada nilai langsung di sisi Allah..hanya bagai  debu-debu yang berterbangan..

Usah sedih atau kecewa  jika   mereka tidak menepati atau mengkhianati janji. Memang itu tabiat dan permainan hidup  mereka amat sukar  menepati janji.. Mereka akan menghilangkan diri  apabila diajak berdepan atau bersemuka untuk bersilaturahim bersama  orang-orang yang ikhlas..

Orang-orang beriman  usah takut untuk menghancurkan segala kebatilan yang dibawa oleh syaitan dan kuncu-kuncunya termasuk  Zionis@Israel. Sebenarnya jiwa mereka kosong, tidak ada roh langsung kerana angkuh dan sombong kepada Allah. Bahkan Allah sentiasa melaknat mereka di atas sifat munafik dan kekufuran yang dibanggakan untuk menentang  agama Allah.

Penjudi, telek nasib, tukang sihir dan peminum arak juga merupakan kuncu-kuncu syaitan  sejak dahulu lagi. Perokok juga  merupakan pendukung Zionis dan Yahudi walaupun mereka  bernama Islam. Maksiat  mereka  adalah kerana terlalu banyak beri sumbangan dana  membantu  kemenangan Zionis membantai rakyat Gaza.

Jika umat Islam ingin melihat kemenangan Islam untuk generasi akan datang, berjihadlah melawan nafsu..Jangan merokok. Jika semua umat Islam Islam  ikhlas dan tidak mahu  merokok lagi, Ekonomi Yahudi dah boleh hancur..Jika tidak hancurkan sekarang, nak tunggu bila lagi?

Jom sama-sama kita sedarkan para perokok  dengan penuh cinta dan kasih sayang..masa depan generasi akan datang juga berada di tangan mereka.. Makin ramai di kalangan mereka berjihad  'Nyah Rokok!!', makin cepatlah ekonomi Israel akan musnah dan lumpuh, Insha Allah makin cepat Islam akan memimpin dunia..

"Ya Allah  lindungilah para Mukmin dan keluarganya di depan dan di belakang, di atas dan di bawah dan di kanan dan di kiri mereka daripada semua serangan syaitan dan kuncu-kuncunya..Bebaskan mukmin itu dan ilhamilah para Mukmin itu memenangkan Islam di mana saja mereka berada, setiap detik dan masa hanya mengharapkan keredhaan MU saja..Permudahkan urusan kami ya Allah..."

Wallahu alam

Comments

Popular posts from this blog

الرَّفِيقَ الأَعْلَى (Teman Sejati Di Langit)

Dialog Antara Haq dan Batil