Kenangan Terindah

 Pentingnya kita penuhi tangki emosi bersilaturahim dengan mereka yang mengenali dan tsiqah dengan kita. Ibu dimaklumkan tidak semua abang ibu yang mampu ke utara disebabkan keuzuran. Pengorbanan suami menemani dan meraikan ibu ke Melaka sangatlah dihargai. 

Allah kurniakan suami merespon cinta yang tidak berbelah bagi adik beradik ibu tercurah kepadanya. Subhanallah, indahnya penyusunan Allah ditakdirkan buat insan soleh yang penyabar ini. Kehadiran keluarga Tn Hj Rosli mengundang keceriaan UOHS banyak tertawa merupakan terapi terindah untuk ibu juga.





Lagi satu kenangan indah sepanjang berada di Melaka, ibu sering dapat bersembang dengan besan , duduk sebelah rumah, berjiran dengan anak ibu. Setiap Kali tetamu berkunjung, besanlah yang teman kami meraikan tetamu.
Semoga Allah permudahkan ibu dapat beramadhan tahun 1446  behari raya Aidil Fitri di Melaka . InshaAllah

Tahun 2025 merupakan ulang tahun ke-10 perkahwinan kami. 9 Kali beraya di Perlis, amatlah diharapkan sekali di Melaka atau Johor. Ya Allah permudahkan semua urusan kami dalam dakwah dan tarbiyah. Inilah kerjaya utama kami selama-lamanya.
Alhamdulillah ibu ceria bersama anak menantu dan cucu-cucu yang  sangat prihatin khususnya dalam meraikan tetamu. Salah seorang sahibah Perlis merakamkan kesyukuran " melihat dan dengar berita Kak Norlida di Johor, ana teringat peristiwa fathu Makkah.
Hazamin fadhli rabbi 

Comments

Popular posts from this blog

الرَّفِيقَ الأَعْلَى (Teman Sejati Di Langit)

Dialog Antara Haq dan Batil